Туреччина витісняє Росію з євразійського ринку. Наразі в країні розпочато будівництво 224-кілометрової залізничної лінії Карс – Игдир – Аралик – Ділуджу. Вона стане частиною “Зангезурського коридору”.

Про це повідомили в Службі зовнішньої розвідки України. Окрім того, ця залізнична лінія інтегрує країну в “Середній коридор” – альтернативний сухопутний маршрут між Китаєм і Європою в обхід Росії.

Вартість проєкту оцінюється у $2,8 млрд, завершення очікується до 2029 року. Потужність залізниці – до 15 млн т вантажів і 5,5 млн пасажирів щорічно. Будівництво включає 5 тунелів завдовжки 20 км, три віадуки та десятки мостів.

“Таким чином Анкара закріплює роль ключового транзитного коридору між Азією та Європою. Лінія напряму з’єднає Туреччину з Нахічеванню через Азербайджан, що посилить економічну інтеграцію Кавказу й Центральної Азії“, – зазначають у розвідці.

Додається, що проєкт, який створить до 15 тис. робочих місць і може підняти ВВП східної Анатолії на 5–7%, здатен скоротити час доставки товарів з Азії до Європи на 10–15 днів. Найважливіше – він витісняє вантажопотоки з російських та іранських маршрутів, підриваючи позиції Москви на євразійському транспортному ринку.

Раніше повідомлялось, що Туреччина готова долучитися щонайменше до післявоєнного розмінування Чорного моря. Також Анкара готова розглянути можливість відправлення своїх військових до України в межах гарантій безпеки.

Як повідомляв OBOZ.UA, Туреччині на будівництві АЕС “Аккую” почалась суттєва затримка зарплат,  зокрема через блокування рахунків і зовнішній політичний тиск, бо, як заявляє “Росатом”, “усі стали заручниками дій недружніх країн”. Усе зайшло так далеко, що на підприємстві почались масові протести.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *